Garanția este oferită de AMBRA SMART SRL în calitate de vânzător, în conformitate cu prevederile OUG nr. 140/2021 și OG nr. 21/1992 (republicată), aplicabile persoanelor fizice aflate pe teritoriul României.

  • Pentru bunuri noi, se acordă o garanție de conformitate de 2 ani de la data livrării;

  • Pentru bunuri resigilate, garanția este de 1 an;

  • Pentru persoane juridice, garanția este de 1 an, conform art. 1707–1718 din Codul Civil.

Produsele resigilate sunt produse noi, returnate în termenul legal de 14 zile, testate sau expuse în showroom. Toate sunt verificate temeinic înainte de a fi reintroduse la vânzare.

Certificatul de garanție este transmis electronic (pe suport durabil) în contul de client sau prin e-mail. Dacă nu a fost recepționat, ne puteți contacta la: contact@ambrasmart.ro.


13.2. MODALITĂȚI DE ASIGURARE A GARANȚIEI

În cazul unei neconformități, se vor aplica, în următoarea ordine, următoarele măsuri corective:

a) Repararea produsului;

b) Înlocuirea produsului (dacă nu poate fi reparat);

c) Reducerea proporțională a prețului (pentru neconformități minore);

d) Încetarea contractului și rambursarea integrală a sumei (dacă repararea/înlocuirea nu sunt posibile).

EXCEPȚIE: dacă neconformitatea este confirmată în primele 30 de zile de la achiziție, produsul va fi direct înlocuit.


13.3. TRANSPORTUL ȘI REPARAREA PRODUSELOR ÎN GARANȚIE

  • Produsele vor fi ridicate de curier, după completarea formularului de garanție;

  • După aprobarea cererii, curierul va ridica produsul în termen de aproximativ 2 zile;

  • Produsul trebuie ambalat cu grijă pentru a evita deteriorarea în timpul transportului;

  • Garanția se prelungește cu perioada în care produsul a fost în service.

Timpul maxim de reparare/înlocuire este de 15 zile calendaristice de la primirea produsului. Dacă produsul este înlocuit, se acordă un nou termen de garanție.


13.4. CONDIȚII DE PIERDERE A GARANȚIEI

Garanția NU este aplicabilă dacă:

  • Produsul a fost utilizat/întreținut necorespunzător, expus la condiții neadecvate (foc, apă, șocuri mecanice, substanțe corozive, etc.);

  • Au fost efectuate intervenții neautorizate sau s-au folosit piese/accesorii incompatibile;

  • Produsul a fost utilizat în scopuri comerciale sau industriale, contrar destinației sale;

  • Există deteriorări vizibile (zgârieturi, fisuri) care nu au fost semnalate la livrare;

  • Nu există documente justificative: certificat de garanție completat și/sau factură;

  • Etichetele/seria produsului nu sunt lizibile sau au fost modificate;

  • Informațiile de pe medii de stocare pot fi pierdute în timpul reparațiilor – recomandăm realizarea de backup.


13.5. RECOMANDĂRI PRIVIND AMBALAREA PENTRU TRANSPORT

Produsele trimise pentru garanție trebuie ambalate corespunzător.

Se recomandă:

  • Cutie de carton presat cu fulgi de polistiren și folie protectoare;

  • Cutie cu 3–5 straturi, umplută cu folie cu bule, ziar sau polistiren;

  • Spațiu de minim 5–6 cm între produs și pereții cutiei, pentru protecție la șocuri;

  • Separarea individuală a mai multor produse în aceeași cutie.


13.6. PROCEDURA DE TRIMITERE ÎN GARANȚIE

Produsele trimise la service trebuie:

  • Să fie complete, cu toate accesoriile;

  • De preferat, în ambalajul original sau altul corespunzător;

  • Însoțite de o copie a facturii și/sau certificatul de garanție.

Produsele neridicate în termen de 6 luni de la finalizarea reparației vor fi considerate abandonate, conform Codului Civil.


13.7. DATE DE CONTACT – DEPARTAMENT SERVICE

Adresa livrare/recepție produse:
Jud. Suceava, Comuna Sadova, Str. Școlii, nr. 61
Program: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00
E-mail: contact@ambrasmart.ro
Telefon: 0750 469 853